SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Z "sieciówki" do K2

Od 1 października 2002 r. szeregi K2 Internet wzmacnia Paweł Jakubowski.

Paweł Jakubowski pełnił dotychczas funkcję Dyrektora Zarządzającego polskiego oddziału międzynarodowej agencji Ogilvy Interactive. W K2 będzie odpowiadał za rozwój firmy na stanowisku Dyrektora Działu Sprzedaży.

"Paweł ma duże doświadczenie, które w działaniach dla K2 Internet będzie na pewno bardzo pomocne" - twierdzi Michał Lach, Prezes Zarządu K2. "Doświadczenia z firmy międzynarodowej, kontakty i wypracowany know-how są dla nas bardzo cenne. Mamy nadzieję, że Paweł jako nasz nowy Dyrektor Sprzedaży, sprawi, że będziemy się rozwijać jeszcze dynamiczniej niż do tej pory" - dodaje M. Lach.

Paweł Jakubowski współtworzył Dom Mediowy Internet Designers. Był w nim odpowiedzialny za planowanie i obsługę kampanii reklamowych. Pozyskiwał klientów oraz współpracował z reklamobiorcami. Do jego klientów należeli m.in.: Unilever Polska, Winiary S.A., Cyfra+, Canal+, WBK S.A. Do 2000 r. Jakubowski prowadził wykłady w Wyższej Szkole Zarządzania "Edukacja" we Wrocławiu. W OgilvyInteractive Poland (dział interaktywny OgilvyOne) na stanowisku Managing Director, odpowiadał za prowadzenie firmy. Pozyskiwał nowych klientów oraz był odpowiedzialny za ich obsługę (lokalnie w ramach sieci OgilvyInteractive Worldwide). Jakubowski pracował dla takich klientów, jak: IBM Polska, Ford Distribution, American Express, Easy Net SA, Warner Home Video, Klosterfrau, Michelin Polska, Glaxo Smith Kline, DHL International Poland, CU TFI S.A.

K2 Internet istnieje od 1997. Jest spółką akcyjną, której akcjonariuszem jest bmp AG - niemiecki fundusz veture capital. Specjalizuje się we wdrażaniu strategii e-marketingowych, przy wykorzystaniu multimediów (m.in. e-katalogi, prezentacje multimedialne), serwisów www, ekstranetu, promocji i reklamy w sieci, e-mail marketingu, marketingu mobilnego. Dotychczas firma wykonała prace dla ponad 100 klientów, w tym m.in. dla firm: Nokia, IKEA, Philips, Plus GSM, Siemens, ABB, NISSAN, Molex, Polpharma, BPH PBK, Volvo, Novell. Zatrudnia ok. 40 osób w dwóch oddziałach w Łodzi i Warszawie. Spółka dystrybuuje jeden z głównych produktów - e-katalog, poza granicami kraju.

Dołącz do dyskusji: Z "sieciówki" do K2

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl