SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Z Mindshare Polska do gazety Metro

Nowe stanowisko w biurze reklamy gazety "Metro".

Magdalena Bulak objęła od 2 stycznia 2007r. nowo utworzone stanowisko kierownika ds. projektów specjalnych. Będzie zajmowała się poszukiwaniem alternatywnych form współpracy z klientami oraz tworzeniem i koordynacją niestandardowych akcji w „Metrze", przy wykorzystaniu różnych kanałów komunikacji reklamowej, jak np.: łamy gazety, sieć dystrybucji, projekty konkursowe.

Magdalena Bulak pracowała poprzednio w domu mediowym Mindshare Polska, a wcześniej w Axel Springer Polska.

Dołącz do dyskusji: Z Mindshare Polska do gazety Metro

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl