Z internetu do reality show Big Brother
W styczniu 2008 roku na platformie TiVi.pl ruszył BBWYŚCIG, nowy projekt spółki A2 Multimedia. Nagrodą w zabawie jest uczestnictwo w piątej edycji popularnego reality show "Big Brother".
Zabawa społecznościowa BBWYŚCIG rozgrywa się równolegle do castingu rozpoczętego przez Endemol Polska. Użytkownicy platformy TiVi.pl przez 9 tygodni będą wykonywać zadania wyznaczone przez Wielkiego Brata. Wszystkie będą oceniane przez Jury (Jola Rutowicz, Outlaw, Emigrobot, Koń Joli) i członków społeczności TiVi. Ośmiu zwycięzców poszczególnych zadań, a także jeden z najpopularniejszych użytkowników serwisu znajdą się w wielkim finale, który rozegra się podczas piątej edycji "Big Brothera". Przynajmniej jeden z nich zostanie wybrany na mieszkańca domu Wielkiego Brata i tym samym uczestnika programu BB5.
"Specjalnie na potrzeby BBWYŚCIGu rozbudowaliśmy funkcjonalność platformy TiVi.pl o nowe narzędzia społecznościowe, blogowe i konkursowe. BBWYŚCIG pełni funkcję interaktywnego castingu, w którym ważny jest też głos użytkowników. Istotą zabawy jest pokazanie swojej osobowości, najpopularniejsi i najbardziej aktywni użytkownicy mają szansę uczestnictwa w programie BB5" - mówi Maciej Wicha, dyrektor wydawniczy pionu internet Agory, odpodzialny za projekt.
Dołącz do dyskusji: Z internetu do reality show Big Brother