Z firmy adidas do Polkomtela
Paweł Patkowski, dotychczasowy szef marketingu w adidas Poland, doktor nauk ekonomicznych, został nowym zastępcą dyrektora Departamentu Komunikacji Marketingowej ds. Prepaid i Rozwoju Biznesu Polkomtel SA (sieć Plus).
Nowy zastępca dyrektora DKM jest odpowiedzialny za opracowywanie długookresowych strategii komunikowania oraz przygotowywanie kampanii ATLi BTL dla linii: Simplus, Sami Swoi i iPlus oraz usług konwergentnych.
"Wszechstronne doświadczenia Pawła stawiają go w jednej linii z najlepszymi marketingowcami w Polsce. Jego przyjście do Polkomtela znacznie wzmacnia nasz zespół w walce o utrzymanie pozycji lidera", mówi Jowita Michalska, dyrektor Departamentu Komunikacji Marketingowej Polkomtel SA.
Paweł Patkowski: "Rynek telefonii komórkowej to jeden z najbardziej konkurencyjnych sektorów usług. Działania marketingowe na takim rynku wymagają niezwykle innowacyjnego podejścia do komunikacji, przy jednoczesnym zachowaniu spójności w kształtowaniu marek. Polkomtel jest firmą konsekwentnie zmierzającą do zdobycia i utrzymania przywództwa w tym sektorze, co daje szansę uczestniczenia w szalenie interesujących i pionierskich projektach na polskim rynku."
Paweł Patkowski - w Polkomtel SA od września 2007 roku. Przez ostatnie 6 lat szef marketingu adidas Poland. Wcześniej dyrektor marketingu Browarów Brok SA, gdzie odpowiadał za marki: Brok, Cooler, Grolsch, Holsten i Bud. Drogę zawodową rozpoczynał w 1996 roku w agencji reklamowej Lintas, gdzie jako account director prowadził obsługę marek należących do klientów takich jak m.in.: Unilever, Polkomtel, Telekomunikacja Polska, Casio, OFE Bankowy i Bank Śląski. Absolwent Zarządzania i Marketingu SGH oraz Francuskiego Instytutu Zarządzania (MBA), doktor nauk ekonomicznych w zakresie nauk o zarządzaniu.
Dołącz do dyskusji: Z firmy adidas do Polkomtela