SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Z Eską i Coca-Cola na Euro

Coca-Cola i Radio Eska kompletują "Gorącą 11" na piłkarskie Mistrzostwa Europy w Portugalii

"Jedenastka" zwycięzców, którzy pod koniec czerwca wyjadą na półfinały Mistrzostw Europy, zostanie wyłoniona w konkursach organizowanych w całej sieci radiostacji Eska w ramach aktywacji radiowych wspierających promocję konsumencką napojów Coca-Cola, Fanta i Sprite pod hasłem "Sportowa Gorączka". Koncepcję konkursu oraz plan aktywności radiowych i prasowych opracowała agencja IQ Marketing przy współpracy z radiem Eska.

Kampania radiowa rozpoczęła się 31 maja czterodniową akcją teaserową, zachęcającą słuchaczy radia Eska do wzięcia udziału w konkursach. Codziennie, począwszy od 4 czerwca, spośród wszystkich zgłoszonych uczestników konkursu, na drodze eliminacji, wyłaniany będzie jeden zwycięzca. W ten sposób po jedenastu dniach zostanie skompletowana cała "zwycięska drużyna", która reprezentować będzie w Portugalii sportowego ducha Polski. Aktywacje radiowe wzmocnione zostaną kampanią prasową w Super Ekspressie.

W czasie trwania konkursów oprócz nagród głównych przyznawane będą również nagrody dodatkowe w postaci dmuchanych foteli z logo Coca-Cola, dostępnych także w promocji konsumenckiej. Promocja "Sportowa Gorączka" obejmuje napoje Coca-Cola, Coca-Cola Light, Cherry Coke, Fanta Pomarańczowa, Fanta Lemonic, Sprite wyróżniające się żółtą promocyjną nakrętką z grafiką słoneczka.  

Dołącz do dyskusji: Z Eską i Coca-Cola na Euro

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl