Z Banku BPH do Artegence
Tomasz Adamczyk z początkiem kwietnia objął stanowisko senior innovation managera w agencji interaktywnej Artegence. Będzie odpowiedzialny za zapewnienie klientom firmy z branży finansowej profesjonalnego wsparcia merytorycznego oraz najwyższego poziomu obsługi.
Adamczyk był ostatnio kierownikiem ds. marketingu internetowego w AXA, gdzie zajmował się marketingiem interaktywnym dla spółek Życiowej i Emerytalnej Wcześniej przez wiele lat pracował na stanowisku starszego specjalisty ds. marketingu i specjalisty ds. marketingu w Banku BPH SA, gdzie był m.in. współodpowiedzialny m.in. za prekursorski projekt wdrożenia bankowości internetowej.
Artegence jest agencją stale współpracującą z klientami z branży finansowej. Zrealizowała projekty interaktywne dla takich firm i marek jak: Allianz Direct, AXA, Bank BPH, Bank Pekao, Bank Zachodni WBK, Commercial Union, Dom Maklerski BZ WBK, Europejski Fundusz Leasingowy i Raiffeisen Bank Polska.
Dołącz do dyskusji: Z Banku BPH do Artegence