YouTube testuje reklamy pre-roll przy materiałach stacji telewizyjnych
YouTube rozpoczął testowanie reklam typu pre-roll (umieszczanych przed danym materiałem) przy treściach pochodzących od BBC Worldwide, Channel 4, Discovery, ITN oraz National Geographic.
Wśród pierwszych reklamodawców, którzy biorą udział w tym programie, są m.in. Activision, Renault, Match.com, Nissan i Warner Brothers.
Jako pierwsze reklamy pre-roll, których zalecana długość to od 15 do 30 sekund, pojawiły się przy treściach Channel 4, w ramach kampanii promującej najnowszą komedię wytwórni Warner Brothers pt. "Kac Vegas" ("The Hangover").
Do tej pory telewizje czerpały dochody ze swoich kanałów w należącym do Google serwisie poprzez reklamy umieszczane wokół swoich treści, np. typu display, ale nigdy poprzez reklamy typu pre-roll.
źródło: Marketing Week
Dołącz do dyskusji: YouTube testuje reklamy pre-roll przy materiałach stacji telewizyjnych