'You Can Dance' straciło pół miliona widzów, 30 mln zł z reklam
Czwartą edycję 'You Can Dance' oglądało średnio 2,5 mln osób. Program - w porównaniu do wiosny 2008 roku - stracił pół miliona widzów, ale telewizja TVN podczas jego emisji przegrała tylko z Dwójką. Kolejna edycja za rok.
Najwięcej widzów zgromadził odcinek wyemitowany 11 marca. Jak wynika z danych AGB Nielsen Media Research dla Wirtualnemedia.pl zobaczyło go 3,45 mln widzów, zapewniając kanałowi 25,42 proc. udziału w rynku. Finał programu, wyemitowany wyjątkowo o 20.50, obejrzało 2,63 mln osób (17,99 proc. udziału w rynku). Na papierze stacja zarobiła na "You Can Dance" blisko 30 mln złotych (dane cennikowe, bez rabatów).
TVN podczas emisji formatu była stacją drugiego
wyboru. Pierwsze miejsce z widownią na poziomie 2,65 mln widzów i
udziałem wynoszącym 20,73 proc. przypadło TVP2.
Trzecia pozycja należała do Polsatu, który
emitował filmy fabularne (2,09 mln widzów, 16,37 proc. udziału). W
grupie komercyjnej rywalizacja była bardzo wyrównana. TVN i Polsat
osiągnęły niemal identyczne wyniki (odpowiednio 21,02 proc. i 20,78
proc. udziału), kolejna z 20,17 proc. udziału była
Dwójka.
Program oglądały głównie kobiety (67,88 proc.),
osoby z dużych oraz największych miast (36,54 proc.
udziału).
Piąta edycja show stoi pod znakiem zapytania,
jeżeli TVN zdecyduje się na jej realizację, prawdopodobnie nastąpi
to dopiero wiosną 2010 roku.
Dołącz do dyskusji: 'You Can Dance' straciło pół miliona widzów, 30 mln zł z reklam