Yahoo z CNBC
Yahoo zawarło porozumienie licencyjne z biznesowym kanałem informacyjnym CNBC.
W ramach tego porozumienia, w serwisie Yahoo Finance, który jest najpopularniejszą witryną w sieci oferującą informacje biznesowe, udostępniane będą treści należące do CNBC - informuje serwis Mediaweek.
Obie strony chwalą się, że tym samym swoje siły łączą liderzy telewizyjni i internetowi w dziedzinie dostarczania finansowych newsów.
Stacja CNBC co prawda posiada swoją własną stronę internetową, która w listopadzie zanotowała 538 tysięcy unikalnych odwiedzin, ale umowa z Yahoo pomoże jej dotrzeć do zdecydowanie szerszego grona odbiorców, jako że serwis Yahoo Finance przyciągnął w tym samym czasie 13,8 miliona internautów.
W Yahoo Finance użytkownicy uzyskają dostęp do materiałów wideo CNBC oraz artykułów z serwisu CNBC.com. Podobne porozumienia Yahoo zawarło wcześniej m.in. z Fox Business Network, CNN, BBC i The New York Times.
źródło: Mediaweek
Dołącz do dyskusji: Yahoo z CNBC