Yahoo i Microsoft szukają nowych partnerów
Yahoo i Microsoft prowadzą oddzielne negocjacje z potencjalnymi partnerami medialnymi.
Po tym jak nie doszło do fuzji obu firm, Yahoo próbuje załagodzić zaniepokojonych inwestorów wieloma nowymi inicjatywami - informuje serwis Brand Republic.
Najważniejszą z nich jest zawarta w ubiegłym miesiącu 10-letnia umowa z Google, w ramach której lider na rynku wyszukiwarek będzie umieszczać tekstowe reklamy na stronach należących do Yahoo w USA i Kanadzie. Firma szacuje, że w pierwszym roku obowiązywania porozumienie przyniesie dodatkowy dochód rzędu 250 do 450 milionów dolarów.
Teraz z najnowszych medialnych doniesień wynika, że Microsoft zaangażował się w rozmowy na temat alternatywnych porozumień z koncernami medialnymi Time Warner i News Corp. Z kolei Yahoo również rozmawia z Time Warnerem, co miałoby doprowadzić do połączenia z należącym do koncernu portalem AOL.
źródło: Brand Republic
Dołącz do dyskusji: Yahoo i Microsoft szukają nowych partnerów