SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Yahoo i Microsoft szukają nowych partnerów

Yahoo i Microsoft prowadzą oddzielne negocjacje z potencjalnymi partnerami medialnymi.

Po tym jak nie doszło do fuzji obu firm, Yahoo próbuje załagodzić zaniepokojonych inwestorów wieloma nowymi inicjatywami - informuje serwis Brand Republic.

Najważniejszą z nich jest zawarta w ubiegłym miesiącu 10-letnia umowa z Google, w ramach której lider na rynku wyszukiwarek będzie umieszczać tekstowe reklamy na stronach należących do Yahoo w USA i Kanadzie. Firma szacuje, że w pierwszym roku obowiązywania porozumienie przyniesie dodatkowy dochód rzędu 250 do 450 milionów dolarów.

Teraz z najnowszych medialnych doniesień wynika, że Microsoft zaangażował się w rozmowy na temat alternatywnych porozumień z koncernami medialnymi Time Warner i News Corp. Z kolei Yahoo również rozmawia z Time Warnerem, co miałoby doprowadzić do połączenia z należącym do koncernu portalem AOL.

źródło: Brand Republic

Dołącz do dyskusji: Yahoo i Microsoft szukają nowych partnerów

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl