Xing wchodzi na rynek brytyjski
Niemiecki serwis Xing chce w najbliższych miesiącach zdobyć znaczącą liczbę członków w Wielkiej Brytanii.
Xing jest operatorem internetowej sieci biznesowej. Na początku kwietnia dyrektor wykonawczy firmy Lars Hinrichs odwiedził Londyn w celu zwiększenia świadomości na temat strony na rynku brytyjskim przed uruchomieniem kampanii marketingowej zaplanowanej na późniejszą część bieżącego roku - informuje serwis Brand Republic.
Obecnie Xing ma około 5 milionów członków. Ich liczba w ciągu ubiegłego roku zwiększyła się trzykrotnie. Sieć w pierwszym rzędzie świadczy swoje usługi dla użytkowników z krajów niemieckojęzycznych. 1,2 miliona członków pochodzi z Niemiec, Szwajcarii i Austrii. Ostatnio firma weszła też na rynek hiszpański poprzez przejęcie serwisów eConozco i Neurona.
Teraz Xing chce stać się czołowym konkurentem w Wielkiej Brytanii dla amerykańskiego serwisu LinkedIn, który w ostatnim czasie otworzył swoje biuro na Wyspach.
Członkowstwo w Xing jest płatne. Zarejestrowani użytkownicy mogą w nim umieszczać informacje przedstawiające ich kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i referencje, a także kontaktować się z potencjalnymi pracodawcami.
źródło: Brand Republic
Dołącz do dyskusji: Xing wchodzi na rynek brytyjski