SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„X Factor” liderem oglądalności. Zarobił już 16 mln złotych

Po pięciu tygodniach emisji trzech muzycznych show największą widownię gromadzi „X Factor”. „Bitwę na głosy” i „Tylko muzykę” ogląda niemal tyle samo osób.

„X Factor” to najdroższa produkcja w ramówce TVN. Średnia oglądalność pierwszego etapu programu wyniosła 4,67 mln osób. Udział w rynku stacji ukształtował się na poziomie 26,49 proc. w grupie 4+ oraz 33,54 proc. w grupie 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.
 

X FACTOR AMR SHR% SHR% 16-49
TVN 06-03-2011 4302923 24,10% 31,43%
13-03-2011 4975529 28,24% 35,64%
20-03-2011 4741172 26,50% 32,06%
27-03-2011 4729813 26,88% 34,56%
03-04-2011 4590538 26,76% 34,19%
  średnio 4667542 26,49% 33,54%


Średnia oglądalność „Bitwy na głosy” w TVP2 ukształtowała się na poziomie 3,81 mln widzów (24,34 proc. udziału w grupie 4+ oraz 20,9 proc. w grupie 16-49). 

BITWA NA GŁOSY AMR SHR% SHR% 16-49
TVP2 5-03-2011 3746739 25,03% 22,50%
12-03-2011 3614499 24,21% 21,05%
19-03-2011 3821911 24,37% 20,53%
26-03-2011 4067027 24,08% 20,53%
2-04-2011 3788275 24,10% 20,25%
  średnio 3810395 24,34% 20,90%


Show„Tylko muzyka”, które można oglądać w sobotnie wieczory w Polsacie, miało średnią oglądalność na poziomie 3,8 mln widzów (24,07 proc. w grupie 4+ oraz 30,37 proc. udziału w grupie 16-49). 

TYLKO MUZYKA AMR SHR% SHR% 16-49
Polsat 05-03-2011 3699115 24,45% 30,54%
12-03-2011 3803371 25,16% 31,31%
19-03-2011 3767835 23,84% 30,95%
26-03-2011 4063951 23,83% 30,08%
02-04-2011 3657854 23,28% 29,23%
  średnio 3794182 24,07% 30,37%


Po pięciu tygodniach emisji wpływy reklamowe wokół programu „X Factor” w TVN wyniosły 16,4 mln złotych. „Tylko muzyka” Polsatu zarobiła 11,7 mln złotych a „Bitwa na głosy” przyniosła dla TVP wpływy reklamowe na poziomie 6,35 mln złotych (dane cennikowe, bez rabatów).

Od 9 kwietnia Polsat startuje z odcinkami na żywo swojego formatu, 10 kwietnia TVN pokaże zaś drugi etap castingu - bootcamp. Dwójka będzie kontynuować wydania live (najbliższe 9 kwietnia).

Dołącz do dyskusji: „X Factor” liderem oglądalności. Zarobił już 16 mln złotych

13 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
bol
X Factor najbardziej mi się podoba.Jest wspaniały.W niedzielę..na żywo .Super
0 0
odpowiedź
User
andy
Wkurza mnie nachalna ukryta reklama Xfactor na Onecie. Nie ma dnia, żeby nie było linka o jakimś bzdecie, który wiąże się z tym programem. Oczywiście jako własność Grupy ITI milczą na temat konkurencyjnych programów. To jest takie stronnicze, ze nawet szkoda czytać.
0 0
odpowiedź
User
lol
Ale że interia.pl NACHALNIE reklamuje Bitwe na głosy, to już Ci nie przeszkadza?
0 0
odpowiedź