Wzrost wydatków na reklamy w wiadomościach e-mail
W latach 2007 - 2012 amerykańskie wydatki na reklamę w poczcie e-mail zwiększą się z 1,2 do 2 miliardów dolarów.
W bieżącym roku amerykańscy użytkownicy korzystający z internetu w domu, otrzymują średnio 274 wiadomości e-mail tygodniowo - informuje na swojej stronie internetowej eMarketer, powołując się na dane firmy badawczej Jupiter Research. W przypadku użytkowników korzystających z internetu w pracy, liczba ta jest wyższa o 30 wiadomości.
Z kolei z badania firmy ROI Research wynika, że prawie 2/3 amerykańskich internautów posiada co najmniej trzy aktywne adresy e-mail. Z dwóch kont korzysta 29 procent, a z jednego zaledwie 6 procent respondentów.
Aż 90 procent badanych korzysta z poczty elektronicznej wielokrotnie w ciągu dnia. Pod tym względem nie dorównuje jej żadne inne narzędzie komunikacji, takie jak smsy, RSS, blogi czy podcasty.
źródło: eMarketer
Dołącz do dyskusji: Wzrost wydatków na reklamy w wiadomościach e-mail