Wzrost wydatków na reklamy w gazetowych serwisach internetowych
W II kwartale bieżącego roku wydatki na reklamy w internetowych serwisach gazet wyniosły 796 milionów dolarów.
Jak informuje serwis MArketing Charts, powołując się na dane organizacji Newspaper Association of America (NAA), oznacza to wzrost o 19,3 procenta w porównaniu z anlogicznym okresem roku ubiegłego.
Z danych NAA wynika, że to trzynasty z rzędu kwartał, w którym procentowy wzrost w tym segmencie był dwucyfrowy.
Reklamy w gazetowych serwisach internetowych stanowią obecnie 7 procent wszystkich wydatków na reklamę w prasie. Przed rokiem wskaźnik ten wynosił 5,4 procenta.
W sumie w okresie kwiecień - czerwiec wydatki na reklamę w prasie wyniosły 11,3 miliarda dolarów - o 8,6 procenta mniej w porównaniu z ubiegłym rokiem. Z kolei na reklamy drukowane w tradycyjnych wersjach gazet reklamodawcy przeznaczyli 10,5 miliarda dolarów - spadek o 10,2 procenta.
źródło: Marketing Charts
Dołącz do dyskusji: Wzrost wydatków na reklamy w gazetowych serwisach internetowych