Wzrost popularności internetowych sklepów
W związku z trwającym sezonem świątecznych zakupów, brytyjscy internauci coraz częściej odwiedzają sklepy online.
W czołowej dziesiątce najbardziej zyskujących na popularności stron internetowych w październiku, sześć stanowiły serwisy e-commerce - informuje serwis Marketing Charts, powołując się na dane firmy badawczej comScore.
Największy wzrost - o 54 procent w porównaniu z wrześniem - stał się udziałem Woolworths Group plc, którego strony zanotowały 2,9 miliona unikalnych odwiedzin. Zyskały również serwisy należące do: Boots plc (wzrost o 44 procent, 2,6 miliona unikalnych odwiedzin), Play.com (wzrost o 34 procent, 6,7 mln), Sony Online (wzrost o 22 procent, 3,4 mln), Dixons Store Group (wzrost o 19 procent, 5,3 mln) oraz HMV (wzrost o 15 procent, 4 mln).
W październiku najczęściej odwiedzaną przez brytyjskich użytkowników własnością internetową były strony należące do Google, które zanotowały 29,1 miliona unikalnych odwiedzin. Na kolejnych miejscach znalazły się serwisy: Microsoftu (27,4 miliona unikalnych odwiedzin), eBay (22,2 mln), Yahoo (21,4 mln), BBC (18,9 mln), Ask Network (15,9 mln), Amazon (14,3 mln), Wikipedii (14,2 mln), Time Warner Network (14,2 mln) oraz Fox Interactive Media (12,7 mln).
źródło: Marketing Charts
Dołącz do dyskusji: Wzrost popularności internetowych sklepów