Wzrost na amerykańskim rynku e-commerce
W III kwartale bieżącego roku wartość amerykańskiego rynku e-commerce (wykluczając usługi turystyczne) zwiększyła się o 23 procent w porównaniu z analogicznym okresem roku ubiegłego.
W okresie lipiec - wrzesień wartość rynku wyniosła 28,4 miliarda dolarów, w porównaniu do 23,1 miliarda dolarów w zeszłym roku - informuje serwis Marketing Charts, powołując się na dane firmy badawczej comScore.
Według comScore, rynek handlu elektronicznego w USA wciąż notuje ponad 20-procentowe wzrosty i nie wszedł jeszcze w fazę dojrzałą.
W III kwartale gry wideo, konsole i akcesoria stanowiły kategorię produktów, które zyskały najwięcej w porównaniu z rokiem ubiegłym, notując 199-procentowy wzrost sprzedaży. Następne pod tym względem były: elektronika użytkowa (wzrost sprzedaży o 58 procent), zabawki (wzrost o 57 procent), bilety (wzrost o 54 procent) oraz książki i czasopisma (wzrost o 48 procent).
Z danych comScore wynika także, że od początku bieżącego roku całkowite wydatki na amerykańskim rynku e-commerce (włącznie z usługami turystycznymi) wyniosły 143 miliardy dolarów. Firma badawcza prognozuje, że do końca roku wartość ta przekroczy 200 miliardów dolarów.
źródło: Marketing Charts
Dołącz do dyskusji: Wzrost na amerykańskim rynku e-commerce