Wzrosła oglądalność stacji grupy TVN
Ogólny udział w rynku wszystkich kanałów telewizyjnych grupy TVN wzrósł do 21,5% w lutym, w porównaniu z udziałem na poziomie 21,0% w analogicznym okresie poprzedniego roku. W "prime time" udział w rynku spadł do 24,1% wobec 24,2% w lutym 2007 roku, podała spółka w poniedziałkowym komunikacie.
Całodobowy udział w rynku flagowej stacji TVN wzrósł w lutym o 0,4 pkt r/r do 16,4%.
Zagregowany całodobowy udział w rynku kanałów tematycznych Grupy TVN wzrósł z 4,8% w lutym 2007 r. do 5,0% w lutym 2008 r. Zagregowany całodobowy udział w rynku pozostałych prawie 30 kanałów tematycznych wzrósł w lutym 2008 r. o ponad 4 punkty procentowe do 18,3%" - czytamy w komunikacie.
Grupa TVN nadaje 14 programów telewizyjnych: TVN, TVN Siedem, TVN 24, TVN CNBC Biznes, TVN Meteo, TVN Turbo, TVN Style, ITVN, TVN Gra, TVN Lingua, TVN Med, Discovery Historia oraz Telezakupy Mango. Grupa jest także właścicielem wiodącego polskiego portalu internetowego, Onet.pl.
Dołącz do dyskusji: Wzrosła oglądalność stacji grupy TVN