SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Wzrasta liczba nośników Ad room

Firma Press Service zwiększyła liczbę swoich nośników typu Ad room

Rozrasta się sieć nośników reklamy wewnętrznej należących do firmy Press Service.
W ciągu ostatnich dwóch miesięcy na terenie całej Polski przybyło ich ponad 200.
O kolejne 30 tablic została poszerzona oferta w Bydgoszczy i Toruniu, a do końca roku ich liczba w miastach woj. kujawsko - pomorskiego ma przekroczyć 100 plakatów. Obecnie Press Service dysponuje liczbą około 8700 nośników typu Ad room w całej Polsce. Ad room to nośnik reklamowy, który zapewnia unikatowy kontakt klienta z reklamą znajdującą, się w centralnym miejscu poczekalni i w głównych ciągach komunikacyjnych. Dzięki temu klient, który średnio przebywa około 20 minut w poczekalni u lekarza, kosmetyczki czy fryzjera, ma zapewniony długotrwały, niczym niezakłócony kontakt  z reklamą.  Równocześnie format (plakat B1) zapewnia wystarczająco dużą powierzchnię by zamieścić nie tylko zdjęcia, ale również informacje dotyczące reklamowanego produktu. 
Wyróżnikiem i zaletą Ad room na tle innych form reklamy jest starannie wyselekcjonowane miejsce
oraz czas ekspozycji, które zwiększają szansę na przyjęcie reklamy. Przebywając w poczekalni klient ma czas i w naturalny sposób zaczyna "pochłaniać" wszystko, co widzi wokół siebie.

Poprzez sieć nośników typu Ad room możliwe jest dotarcie w ciągu miesiąca do około
7 milionów wyselekcjonowanych odbiorców.
Do końca roku 2004 firma Press Service planuje rozszerzenie swojej sieci o kolejne 2 000 tablic typu
Ad room.

Dołącz do dyskusji: Wzrasta liczba nośników Ad room

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl