Wyszukiwarki wykorzystywane do szukania najtańszych produktów
Ponad 80 procent konsumentów uważa, że internet będzie w przyszłości odgrywał coraz ważniejszą rolę w porównywaniu sklepów i szukaniu najniższych cen.
Z danych firmy badawczej comScore wynika, że w okresie kwiecień 2007 - kwiecień 2008, odsetek wizyt w serwisach e-commerce pochodzących z odnośników w wyszukiwarkach, zwiększył się z 39 do 47 procent - informuje The Seattle Times.
Towarzyszył temu jednak niewielki wzrost sprzedaży w tego typu serwisach w ujęciu rocznym: z 25 do 27 procent.
Dane firmy badawczej pokazują, że użytkownicy często korzystają z wyszukiwarek, następnie odwiedzają serwis e-commerce, powracają do wyników wyszukiwania i przypuszczalnie dokonują zakupu gdzie indziej - najprawdopodobniej w tradycyjnym sklepie lub na innej stronie w sieci.
Według comScore, aż 80 procent zakupów następujących po skorzystaniu z internetowych wyszukiwarek, dokonywanych jest w świecie rzeczywistym, po tym jak klienci trafią na najlepszą cenę danego produktu.
źródło: The Seattle Times
Dołącz do dyskusji: Wyszukiwarki wykorzystywane do szukania najtańszych produktów
Why is it that you desire attorneys In the event you might have? https://watchthegirlsguidetodivorce.wordpress.com