Wyszczuplające lustra promują Perfect Body Oriflame
Oriflame prowadzi outdoorową kampanię reklamową żelu Perfect Body. Akcja wykorzystuje niestandardowe nośniki, których dużą część stanowią lustra wyszczuplające.
W outdoorowej kampanii reklamowej antycellulitowego żelu Perfect Body wykorzystywane są nośniki, których jedną trzecią stanowią lustra wyszczuplające. Mają one zwrócić uwagę na przekaz, w którym prezentacji produktu towarzyszy hasło "Nie ulegaj złudzeniu, sięgnij po Perfect Body". Akcja jest skierowana do Polek w wieku 25-45 lat, zarabiających znacznie powyżej średniej krajowej.
Kampania prowadzona jest na 550 nośnikach Clear Channel Poland,
z których na 202 zainstalowano lustra. Akcja obejmuje powierzchnie
w Warszawie, Krakowie, Poznaniu, Wrocławiu, Katowicach (GOP),
Łodzi, Trójmieście i Szczecinie zlokalizowane wokół miejsc
odwiedzanych często przez kobiety.
Działania zaplanowano na cały marzec.
Dołącz do dyskusji: Wyszczuplające lustra promują Perfect Body Oriflame