Wystartowała kampania wprowadzająca Oshee (wideo)
W telewizji i internecie rozpoczęła się kampania reklamowa napoju izotonicznego Oshee. Akcja jest skierowana do aktywnych mieszkańców miast.
Ruszająca właśnie kampania reklamowa wprowadza na rynek napój izotoniczny Oshhe, który w trzech smakach jest dostępny w sieciach handlowych, klubach fitness i na stacjach benzynowych. Kreacja promocyjna pod hasłem "Isotonic Sports Drink" podkreśla, że pomaga on szybko regenerować siły po wysiłku fizycznym. Produkt, podobnie jak reklamująca go kampania, jest skierowany do aktywnych ludzi żyjących w miastach.
Akcja jest prowadzona w telewizji (5-, 10- i 30-sekundowe spoty
TVN, TVN24, TVN Turbo, Polsacie, TVP1, TVP2, MTV, VIVA, VH1,
National Geographic, Extreme Sports) oraz internecie.
Kreację kampanii telewizyjnej - zaplanowanej do końca sierpnia -
przygotowała agencja Henyo Behrendt, działania w
sieci prowadzi firma Benhauer, a planowaniem i zakupem mediów zajął
się dom mediowy Maxus.
Dołącz do dyskusji: Wystartowała kampania wprowadzająca Oshee (wideo)