Wysoki wzrost wydatków na reklamę online w Wielkiej Brytanii
W pierwszej połowie bieżącego roku wydatki na internetową reklamę w Wielkiej Brytanii wzrosły o 41 procent.
Jak informuje agencja Reuters, powołując się na wspólny raport Internet Advertising Bureau (IAB), PricewaterhouseCoopers i World Advertising Research Centre, dało to tego typu reklamie udział rynkowy na poziomie prawie 15 procent.
Z raportu wynika, że do końca bieżącego roku wydatki na reklamę online na rynku brytyjskim mogą osiągnąć rekordowy poziom 2,75 miliarda funtów. Dzięki wysokiemu wzrostowi, pod względem wydatków internetowa reklama na Wyspach prześcignęła sektor marketingu bezpośredniego, który uzyskał 11,8 procenta udziałów w rynku.
W sumie, cały brytyjski rynek reklamy zanotował w pierwszych sześciu miesiącach obecnego roku wzrost wydatków o 3,1 procenta, do poziomu 9,1 miliarda funtów.
źródło: Reuters
Dołącz do dyskusji: Wysoki wzrost wydatków na reklamę online w Wielkiej Brytanii