SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Polsat liderem, duży spadek TVN. „M jak miłość” i mecz Macedonia Północna-Polska hitami

Największą widownię w zeszłym tygodniu zgromadził serial TVP2 „M jak miłość” oraz eliminacyjny mecz do Euro 2020 Macedonia Północna-Polska. Wśród stacji liderem był Polsat - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.

„M jak miłość”; fot. MTL Maxfilm „M jak miłość”; fot. MTL Maxfilm

W minionym tygodniu, tj. w okresie od 3 do 9 czerwca 2019 roku, najwięcej widzów zgromadził wtorkowy odcinek serialu „M jak miłość”. Miał on średnio 4,50 mln osób. Udział stacji w tym czasie wyniósł 33,69 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Drugie miejsce zajęła transmisja eliminacyjnego meczu reprezentacji Polski do Euro 2020 z 7 czerwca, w którym nasza drużyna grała z Macedonią Północną. Relację w samej TVP1 oglądało 3,60 mln widzów, co przełożyło się na 26,97 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów. Spotkanie to równolegle transmitowały jeszcze TVP Sport (miał on tam 900 tys. oglądających) oraz Polsat Sport (490 tys.). Łącznie pojedynek na trzech antenach zgromadził 4,99 mln widzów.

Podium uzupełnia serial „Ojciec Mateusz”. Odcinek tej produkcji pokazany 6 czerwca miał 2,20 mln oglądających, a jego SHR% wyniósł 22,33 proc.

Najchętniej oglądanym programem informacyjnym były „Fakty” TVN, które 4 czerwca na antenie tej stacji obejrzało 2,83 mln widzów (25,32 proc. udziału). Była to trzecia topowa pozycja programowa w rankingu.

Drugie pod względem oglądalności dzienników były „Wydarzenia” Polsatu, które zgromadziły 1,81 mln widzów (emisja 9 czerwca; 10. pozycja). Do zestawienia top 20 na 14 pozycji uplasowały się jeszcze „Wiadomości” Jedynki z 1,67 mln oglądających (wtorkowe wydanie) oraz „Teleexpress” Jedynki z 1,64 mln oglądających (emisja 3 czerwca; 16. lokata).

Wśród widzów w grupie komercyjnej 16-49 liderem oglądalności też był mecz Macedonia Północna-Polska, który miał 1,48 mln osób, co dało TVP1 29,57 proc. udziału.

Drugie miejsce zajęło „M jak miłość” (1,38 mln widzów; 29,17 proc. udziału), a podium uzupełniają kulisy tego serialu (970 tys. widzów; 19,81 proc. udziału).

20 najlepiej oglądanych programów - grupa 16-59.

Udział liderującego Polsatu wśród wszystkich widzów w zeszłym tygodniu zwiększył się o 0,15 pkt. proc. do 9,86 proc.

Drugą lokatę zajęła TVP1, której udział w analizowanym okresie wyniósł 9,19 proc. (do góry o 0,11 pkt. proc.).

Podium uzupełnia TVP2. Udział tej stacji w zeszłym tygodniu wyniósł 8,95 proc., po wzroście względem poprzedniego wynoszącym 0,18 pkt. proc.

Czwarty był TVN (stacja ta miała 7,84 proc. udziału; w dół o 0,69 pkt. proc.).

Łączny udział tzw. „wielkiej czwórki” w zeszłym tygodniu w porównaniu do poprzedniego zmniejszył się z 36,09 proc. do 35,84 proc.

Wśród widzów w grupie 16-49 (docelowej dla stacji komercyjnych) pozycję lidera zajął Polsat. Udział tej stacji zmniejszył się o 0,19 pkt. proc. do 11,33 proc. Wynik drugiego TVN uplasował się na poziomie 9,60 proc. (w dół o 1,56 pkt. proc.).

Podium uzupełnia Dwójka (+ 0,33 pkt. proc. do 7,46 proc.), a czwarta była Jedynka (+ 0,39 pkt. proc. do 6,68 proc.).

Wśród widzów w grupie wiekowej 16-59 pierwszy był Polsat (do góry o 0,03 pkt. proc. do 10,96 proc.).

Dołącz do dyskusji: Polsat liderem, duży spadek TVN. „M jak miłość” i mecz Macedonia Północna-Polska hitami

22 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Józef Piłsudzki
Kopia Fame MMA z bardzo wysokim udziałem w komercyjnej.
0 0
odpowiedź
User
Pdk
JTM nie ma w tabelce, choć kończy się ona na zaledwie 1,59 mln widzów. Oj słabo ten program przędzie bez Janowskiego.
0 0
odpowiedź
User
xyz111
FFF - 1,5 mln na Polsacie
0 0
odpowiedź