SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

TVP1 liderem, Polsat wyprzedził TVN i TVP2. „M jak miłość” hitem

Największą widownię w zeszłym tygodniu zgromadziły: „M jak miłość”, „Rolnik szuka żony” oraz „Fakty”. Pozycję lidera oglądalności wśród stacji zajęła TVP1 - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.

„M jak miłość”; fot. MTL Maxfilm „M jak miłość”; fot. MTL Maxfilm

W minionym tygodniu - od 26 września do 2 października - najwięcej widzów zgromadził wtorkowy odcinek serialu „M jak miłość”. Miał średnio 2,97 mln osób. Udział stacji w tym czasie wyniósł 23,93 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Drugie miejsce zajął kolejny odcinek nowej serii reality-show „Rolnik szuka żony”, który w Jedynce 2 października oglądało 2,89 mln widzów (23,50 proc. udziału).

„Fakty” na czele dzienników

Najchętniej oglądanym programem informacyjnym były „Fakty” TVN, które 27 września na antenie stacji obejrzało 2,62 mln widzów (22,48 proc. udziału). Była to trzecia topowa pozycja programowa w rankingu.

Drugie pod względem oglądalności wśród dzienników były „Wiadomości” TVP1, które zgromadziły 2,15 mln widzów (emisja 2 października; 4. pozycja w ogólnym rankingu). W zestawieniu top 20 na 6 pozycji uplasował się „Teleexpress” TVP1 z 1,98 mln oglądających (niedzielne wydanie), a 9. były „Wydarzenia” Polsatu (1,78 mln; niedziela).

TVP1 na czele, Polsat przed TVN i TVP2

Udział liderującej TVP1 wśród wszystkich widzów w zeszłym tygodniu wyniósł 9,12 proc. Wynik stacji zmniejszył się o 1,10 pkt. proc.

Z czwartego na drugie miejsce awansował Polsat, który miał 8,40 proc. udziału (wzrost o 0,30 pkt. proc.).

Podium uzupełnia TVN. Udział stacji w zeszłym tygodniu wyniósł 8,30 proc. (do góry o 0,08 pkt. proc.).

Czwarte miejsce zajęła TVP2, której wynik zmniejszył się o 0,17 pkt. proc. do 8,18 proc. Stacja spadła z drugiej lokaty.

Spadki czołowych stacji newsowych

Piąte miejsce zajął kanał TVN24 (w dół o 0,49 pkt. proc. do 6,30 proc.). Szóste było TVP Info (5,47 proc.; - 0,55 pkt. proc.). Wśród czołowych stacji informacyjnych 10. miejsce zajął Polsat News (1,96 proc.; - 0,08 pkt. proc.).

Łączny udział tzw. „wielkiej czwórki” w zeszłym tygodniu w porównaniu do poprzedniego zmniejszył się z 34,89 proc. do 34 proc.

Dołącz do dyskusji: TVP1 liderem, Polsat wyprzedził TVN i TVP2. „M jak miłość” hitem

7 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Ojej
Coś to popularne M jak Miłość widzów straciło!
0 0
odpowiedź
User
Ewa Kraj
Coś to popularne M jak Miłość widzów straciło!

Ojej, znowu a pierwszym miejscu. Straszne
0 0
odpowiedź
User
xm
Jeszcze trzy lata temu M jak Mdłości oglądało 5 mln widzów. Dziś niecałe 3. Widzowie odpływają.
0 0
odpowiedź