Wybrano najlepszy film o Sprite stworzony przez internatów
Rozstrzygnięto internetowy konkurs na najciekawszy film nawiązujący do hasła przewodniego marki Sprite "Pragnienie nie ma szans". Za najlepszą spośród 85 produkcji uznano tę zatytułowaną "Sąd Ostateczny".
Filmy konkursowe przygotowane przez internatów nawiązywały do hasła reklamowego Sprite'a "Pragnienie nie ma szans" opartego na popularnej grze na pięści. Zadanie polega w niej na odgadnięciu, w której ręce znajduje się nakrętka tego napoju. Zwycięzca staje się Sprite'em i musi wykazać się refleksem oraz pomysłowością, by szybko wymyślić oryginalny sposób pokonania swojego przeciwnika, czyli pragnienia.
Filmy o takie tematyce, które przygotowali internauci, były bardzo zróżnicowane i niezwykle pomysłowe. Z jednej strony produkcje wypełniały typowe dla marki prowokacyjne poczucie humoru i luz, z drugiej powstawały filmy nie bojące się kontrowersji i łamania ograniczeń. Ogółem zgłoszono 85 produkcji, które prezentowano na oficjalnej stronie marki po to, żeby umożliwić internautom dopisywanie zabawnych mini-scenariuszy zakończeń i głosowanie na najciekawsze. Za najlepszy uznano w nim film zatytułowany "Sąd Ostateczny".
- Jakość produkcji konkursowych okazała się bardzo wysoka, nie
tylko pod względem merytorycznym, ale także technicznym - oceniła
Izabela Dąbrowska, zajmująca się marką Sprite w Coca-Cola Poland
Services. - Natomiast ogromne powodzenie naszej akcji dowodzi, że
młodzi ludzie mogą być niezwykle kreatywni, jeśli tylko mają ku
temu odpowiednią motywację - dodała.
Trwający od 21 marca do końca maja konkurs przygotowała agencja K2
Internet, natomiast media zakupił dom mediowy Starcom.
Dołącz do dyskusji: Wybrano najlepszy film o Sprite stworzony przez internatów