Wyborowa reklamuje się 'w każdej ważnej chwili'
Pod hasłem "W każdej ważnej chwili" rozpoczęła się wizerunkowa kampania reklamowa wódki Wyborowa. Akcja obejmuje internet, punkty sprzedaży i eventy.
Startująca właśnie kampania reklamowa wódki Wyborowa podkreśla jej międzynarodowy charakter oraz wysoką jakość. Przekaz pod hasłem "W każdej ważnej chwili" opiera się na symbolicznym geście wznoszenia toastu - w poszczególnych wariantach kreacji - za spotkanie, ideały i sukces. Layouty w formie materiałów POS są eksponowane w punktach sprzedaży.
Jednocześnie kampania obejmuje promocję, w której przy zakupie Wyborowej otrzymuje się zdrapkę z kodem, a po zalogowaniu się w serwisie swiattoastow.pl - przewodnik online o tej marce oraz szansę udziału w konkursie na własny toast. Ponadto w ramach akcji w całej Polsce prowadzone są eventy z cyklu "Wyborowa Worldwide Tour".
Koncepcję kampanii i wykorzystywane w niej materiały BTL przygotowała agencja VA Strategic Communications, stronę swiattoastow.pl stworzyła i administruje agencja Change Connections, eventy realizuje agencja Backstage, natomiast za działania public relations odpowiada agencja Raczkiewicz Chenczke Consultants. Akcja potrwa do końca listopada.
Dołącz do dyskusji: Wyborowa reklamuje się 'w każdej ważnej chwili'