SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Wszystko dla zdrowej skóry

Kampania Optimedia dla produktów marki Normaderm

Wczoraj rozpoczęła się realizowana przez dom mediowy Optimedia kampania reklamowa produktów z serii NORMADERM produkowanych przez Vichy Laboratoires. Jej celem jest wsparcie wejścia na rynek nowego aktywnego koncentratu zwalczającego niedoskonałości skóry oraz przypomnienie o kremie nawilżającym zwalczającym niedoskonałości skóry tej samej marki. Kampania będzie realizowana w telewizji, prasie, radiu i internecie. Adresatem są kobiety w wieku 20-30 lat z niedoskonałościami skóry. Pierwsza kampania realizowana przez Optimedia dla NORMADERM miała miejsce dokładnie rok temu i stała się akademickim przykładem wzorcowych działań reklamowych zakończonych spektakularnym sukcesem. Opracowany na jej podstawie case study jest prezentowany podczas konferencji branżowych.

Na potrzeby obecnej kampanii prasowej Optimedia wykupiły powierzchnię w m.in. w ekskluzywnych pismach kobiecych takich, jak: Twój Styl, Glamour, Claudia, Elle, Uroda, Avanti. W większości pism pojawią się ogłoszenia w kształcie paska zajmującego pół strony i prezentującego nowy aktywny koncentrat z gamy NORMADERM. Poprzedzać je będą całostronicowe reklamy przypominające o istnieniu kremu nawilżającego tej samej marki. Ponadto w pismach Glamour i Cosmopolitan pojawią się inserty w formie broszurek z załączonymi próbkami kremu nawilżającego i z informacją o koncentracie.

W działaniach telewizyjnych Optimedia sięgnęły po pakiet kanałów tematycznych oraz stacje telewizyjne: TVP1, TVP2, Polsat, TVN, TVN7, TV4, TVP3. W blokach reklamowych tych kanałów pojawi się 20 sekundowy spot przedstawiający młodą kobietę, której skóra "rozpada się" jak puzzle. Jako antidotum na jej problemy ze skórą przedstawiany jest  NORMADERM.

Kampania reklamowa będzie wsparta spotami radiowymi emitowanymi w Radiostacji, RMF FM i Radiu Zet oraz działaniami prowadzonymi w internecie.

Dołącz do dyskusji: Wszystko dla zdrowej skóry

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl