'Wszystko, co kręci kobiety' w kampanii Women's Day (wideo)
Rozpoczęła się kampania reklamowa imprezy Women's Day. Akcja pod hasłem "Wszystko, co kręci kobiety" obejmuje telewizję, radio, prasę i outdoor.
Kampania reklamowa Women's Day podkreśla, że w ramach tej imprezy 24 i 25 października w podziemiach warszawskiego centrum handlowego Blue City powstanie miasteczko kobiet z wieloma atrakcjami, takimi jak pokazy tańca, fitness i mody, porady dietetyków i stylistów oraz warsztaty z negocjacji. Przekaz pod hasłem "Wszystko, co kręci kobiety" informuje również, że w ramach after party odbędą się koncerty Sonique i zespołu Afromental.
Akcja od 1 października jest prowadzona w telewizji (TVN Style), radiu (Radio Zet, Chilli Zet, Planeta Fm), prasie (In Style, Dobre Rady, Samo Zdrowie, Essence, Vis a vis, Marketing&More, Południe) oraz na outdoorze (nośniki Stroer i środki komunikacji ZTM). Zarówno kreację, jak i mediaplan na potrzeby tej kampanii przygotowała firma Sound of Music organizująca Women's Day.
Dołącz do dyskusji: 'Wszystko, co kręci kobiety' w kampanii Women's Day (wideo)