Wszystkie dwutygodniki poradnikowe na minusie. „Przyjaciółka” na czele sprzedaży
W lutym 2015 roku liderem średniej sprzedaży ogółem wśród dwutygodników poradnikowych dla kobiet była „Przyjaciółka”. Wszystkie pisma zanotowały spadki, a najwięcej straciła „Pani Domu”.
Średnia sprzedaż ogółem „Przyjaciółki” (Edipresse Polska) w lutym 2015 roku wyniosła 307 893 egz. i w porównaniu do lutego 2014 roku zmalała o 22,01 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Drugą pozycję zajęła „Tina” (Wydawnictwo Bauer), której średni wynik w analizowanym okresie zmniejszył się o 26,58 proc. do 237 836 egz.
Na ostatniej pozycji podium uplasowała się „Pani Domu” (Edipresse Polska). Średnia sprzedaż ogółem tego pisma wyniosła 164 906 egz., po spadku o 30,54 proc. - największym w rankingu.
Za podium znalazł się dwutygodnik „Naj” (Wydawnictwo Bauer). W badanym miesiącu sprzedawał się średnio w liczbie 158 235 egz., po spadku w skali roku o 11,18 proc.
Wirtualnemedia.pl |
luty |
|||||
ZKDP |
2015 |
2014 |
||||
Tytuł |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Przyjaciółka |
402 720 |
307 893 |
307 893 |
454 000 |
394 764 |
394 764 |
Tina |
352 452 |
237 836 |
237 836 |
414 885 |
323 931 |
323 931 |
Pani Domu |
239 315 |
164 997 |
164 906 |
326 570 |
237 491 |
237 400 |
Naj |
259 908 |
158 235 |
158 235 |
244 946 |
178 143 |
178 143 |
W lutym br. w porównaniu do stycznia br. wszystkie pisma zanotowały spadki średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej w tym ujęciu straciła „Tina” - było to 17,80 proc.
Wirtualnemedia.pl |
2015 |
|||||
ZKDP |
luty |
styczeń |
||||
Tytuł |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Przyjaciółka |
402 720 |
307 893 |
307 893 |
404 810 |
314 039 |
314 039 |
Tina |
352 452 |
237 836 |
237 836 |
397 424 |
289 337 |
289 337 |
Pani Domu |
239 315 |
164 997 |
164 906 |
268 580 |
192 104 |
192 013 |
Naj |
259 908 |
158 235 |
158 235 |
262 455 |
168 814 |
168 814 |
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Dołącz do dyskusji: Wszystkie dwutygodniki poradnikowe na minusie. „Przyjaciółka” na czele sprzedaży