Wszystkie dwutygodniki poradnikowe na minusie, „Pani Domu” najbardziej w dół (dane za I półrocze)
W I półroczu 2015 roku liderem średniej sprzedaży ogółem wśród dwutygodników poradnikowych była „Przyjaciółka”. Wszystkie magazyny zanotowały spadki, a najwięcej straciła „Pani Domu”.
Średnia sprzedaż ogółem „Przyjaciółki” (Edipresse Polska) w I półroczu 2015 roku wyniosła 272 244 egz. i w porównaniu do I półrocza 2014 roku spadła o 19,54 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Drugą lokatę zajęła „Tina” (Wydawnictwo Bauer), której średni wynik w analizowanym okresie zmniejszył się o 18,30 proc. do 215 724 egz.
Na ostatniej pozycji podium uplasowała się „Pani Domu” (Edipresse Polska). Średnia sprzedaż ogółem tego pisma wyniosła 137 629 egz., po spadku o 24,41 proc. - największym w zestawieniu.
Za podium uplasował się dwutygodnik „Naj” (Wydawnictwo Bauer). W badanym okresie sprzedawał się średnio w liczbie 129 665 egz., po spadku w skali roku o 20,60 proc.
Wirtualnemedia.pl |
I półrocze |
|||||
ZKDP |
2015 |
2014 |
||||
Tytuł |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Przyjaciółka |
367 164 |
272 244 |
272 244 |
425 708 |
338 346 |
338 346 |
Tina |
336 844 |
215 724 |
215 724 |
368 982 |
264 043 |
264 043 |
Pani Domu |
208 803 |
137 720 |
137 629 |
257 276 |
182 158 |
182 067 |
Naj |
222 557 |
129 665 |
129 665 |
226 483 |
163 298 |
163 298 |
W czerwcu 2015 liderem również była „Przyjaciółka”, której wynik sprzedażowy w porównaniu do czerwca 2014 roku zmniejszył się o 18,52 proc. do 240 133 egz.
Drugie miejsce należało do „Tiny” (175 881 egz.; w dół o 16,40 proc.), zaś z czwartego na trzecie awansował „Naj” (109 181 egz.; spadek o 12,40 proc.).
Z kolei najwięcej w tym ujęciu straciła „Pani Domu”, która spadła na czwartą lokatę - było to 32,36 proc. do 107 438 egz.
Wirtualnemedia.pl |
czerwiec |
|||||
ZKDP |
2015 |
2014 |
||||
Tytuł |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Przyjaciółka |
325 368 |
240 133 |
240 133 |
396 335 |
294 707 |
294 707 |
Tina |
294 797 |
175 881 |
175 881 |
309 465 |
210 387 |
210 387 |
Naj |
186 967 |
109 181 |
109 181 |
188 283 |
124 642 |
124 642 |
Pani Domu |
169 220 |
107 529 |
107 438 |
235 650 |
158 939 |
158 848 |
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Dołącz do dyskusji: Wszystkie dwutygodniki poradnikowe na minusie, „Pani Domu” najbardziej w dół (dane za I półrocze)