SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Wszystkie dwutygodniki poradnikowe na minusie, „Pani Domu” najbardziej w dół (dane za I półrocze)

W I półroczu 2015 roku liderem średniej sprzedaży ogółem wśród dwutygodników poradnikowych była „Przyjaciółka”. Wszystkie magazyny zanotowały spadki, a najwięcej straciła „Pani Domu”.

Średnia sprzedaż ogółem „Przyjaciółki” (Edipresse Polska) w I półroczu 2015 roku wyniosła 272 244 egz. i w porównaniu do I półrocza 2014 roku spadła o 19,54 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki

Drugą lokatę zajęła „Tina” (Wydawnictwo Bauer), której średni wynik w analizowanym okresie zmniejszył się o 18,30 proc. do 215 724 egz.

Na ostatniej pozycji podium uplasowała się „Pani Domu” (Edipresse Polska). Średnia sprzedaż ogółem tego pisma wyniosła 137 629 egz., po spadku o 24,41 proc. - największym w zestawieniu.

Za podium uplasował się dwutygodnik „Naj” (Wydawnictwo Bauer). W badanym okresie sprzedawał się średnio w liczbie 129 665 egz., po spadku w skali roku o 20,60 proc.

Wirtualnemedia.pl

I półrocze

ZKDP

2015

2014

Tytuł

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Przyjaciółka

367 164

272 244

272 244

425 708

338 346

338 346

Tina

336 844

215 724

215 724

368 982

264 043

264 043

Pani Domu

208 803

137 720

137 629

257 276

182 158

182 067

Naj

222 557

129 665

129 665

226 483

163 298

163 298

W czerwcu 2015 liderem również była „Przyjaciółka”, której wynik sprzedażowy w porównaniu do czerwca 2014 roku zmniejszył się o 18,52 proc. do 240 133 egz.

Drugie miejsce należało do „Tiny” (175 881 egz.; w dół o 16,40 proc.), zaś z czwartego na trzecie awansował „Naj” (109 181 egz.; spadek o 12,40 proc.).

Z kolei najwięcej w tym ujęciu straciła „Pani Domu”, która spadła na czwartą lokatę - było to 32,36 proc. do 107 438 egz.

Wirtualnemedia.pl

czerwiec

ZKDP

2015

2014

Tytuł

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Przyjaciółka

325 368

240 133

240 133

396 335

294 707

294 707

Tina

294 797

175 881

175 881

309 465

210 387

210 387

Naj

186 967

109 181

109 181

188 283

124 642

124 642

Pani Domu

169 220

107 529

107 438

235 650

158 939

158 848

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Dołącz do dyskusji: Wszystkie dwutygodniki poradnikowe na minusie, „Pani Domu” najbardziej w dół (dane za I półrocze)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl