Wszystkie dwutygodniki na minusie po I kwartale. „Przyjaciółka” najchętniej kupowana
W I kwartale 2015 roku liderem średniej sprzedaży ogółem wśród dwutygodników poradnikowych była „Przyjaciółka”. Wszystkie magazyny zanotowały spadki, a najwięcej stracił dwutygodnik „Naj”.
Średnia sprzedaż ogółem „Przyjaciółki” (Edipresse Polska) w I kwartale 2015 roku wyniosła 300 019 egz. i w porównaniu do I kwartału 2014 roku spadła o 19,32 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Drugą lokatę zajęła „Tina” (Wydawnictwo Bauer), której średni wynik w analizowanym okresie zmniejszył się o 18,69 proc. do 252 233 egz.
Na ostatniej pozycji podium uplasowała się „Pani Domu” (Edipresse Polska). Średnia sprzedaż ogółem tego pisma wyniosła 159 228 egz., po spadku o 22,11 proc.
Za podium uplasował się dwutygodnik „Naj” (Wydawnictwo Bauer). W badanym okresie sprzedawał się średnio w liczbie 153 300 egz., po spadku w skali roku o 23,48 proc. - największym w zestawieniu.
Wirtualnemedia.pl |
I kwartał |
|||||
ZKDP |
2015 |
2014 |
||||
Tytuł |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Przyjaciółka |
393 406 |
300 019 |
300 019 |
446 405 |
371 850 |
371 850 |
Tina |
366 614 |
252 233 |
252 233 |
403 862 |
310 201 |
310 201 |
Pani Domu |
232 552 |
159 319 |
159 228 |
272 997 |
204 524 |
204 433 |
Naj |
251 111 |
153 300 |
153 300 |
258 270 |
200 338 |
200 338 |
W marcu 2015 liderem również była „Przyjaciółka”, której wynik sprzedażowy w porównaniu do marca 2014 roku zmniejszył się o 13,23 proc. do 278 124 egz.
Drugie miejsce należało do „Tiny” (229 527 egz.; w dół o 14,56 proc.), a trzecie - do „Pani Domu” (133 587 egz.; spadek o 27,76 proc. - największy w rankingu).
Wirtualnemedia.pl |
marzec |
|||||
ZKDP |
2015 |
2014 |
||||
Tytuł |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Przyjaciółka |
372 688 |
278 124 |
278 124 |
402 000 |
320 542 |
320 542 |
Tina |
349 967 |
229 527 |
229 527 |
372 301 |
268 646 |
268 646 |
Pani Domu |
204 025 |
133 678 |
133 587 |
253 210 |
185 023 |
184 932 |
Naj |
230 970 |
132 852 |
132 852 |
224 871 |
163 825 |
163 825 |
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Dołącz do dyskusji: Wszystkie dwutygodniki na minusie po I kwartale. „Przyjaciółka” najchętniej kupowana