Wspólne pakiety reklamowe 'Metra' i AMS
Dziennik "Metro" i firma outdoorowa AMS (obie firmy Agora) przygotowały dwa wspólne pakiety reklamowe. Jeden z nich jest skierowany do studentów.
Pierwszy ze wspólnych pakietów reklamowych "Metra" i AMS obejmuje publikację layoutów w tym dzienniku oraz emisję spotów wideo na ekranach CityINFOtv w wagonach warszawskiego metra. Reklamodawcy mogą prowadzić kampanie jednodniowe, weekendowe i tygodniowe.
Z kolei pakiet o nazwie "Studencki październik" pozwala na dotarcie z przekazami reklamowymi do studentów w 10 aglomeracjach akademickich. Oferta obejmuje powierzchnie reklamowe w "Metrze Studenckim" (dystrybuowanym w pobliżu uczelni wyższych, akademików i pubów studenckich) oraz na citylightach AMS położonych w miejscach najchętniej uczęszczanych przez studentów.
Dołącz do dyskusji: Wspólne pakiety reklamowe 'Metra' i AMS