'Wróć bez HIV'
Rozpoczęła się wakacyjna odsłona kampanii społecznej "Wróć bez HIV". Akcja podkreśla, jak łatwo można zarazić się tym wirusem przez ryzykowne zachowania seksualne.
Wakacyjna odsłona kampanii społecznej "Wróć bez HIV" wykorzystuje cztery kreacje pokazujące ryzykowne zachowania seksualne podczas różnego rodzaju wyjazdów. Na każdym layoucie pojawia się również hasło "HIV gratis" podkreślające, jak duże jest niebezpieczeństwo zarażenia się w taki sposób tym wirusem. Przekaz jest skierowany do osób w wieku 18-39 lat aktywnych seksualnie i często podróżujących.
Akcja na zasadach non profit jest prowadzona w radiu (Radio PIK,
Radio Szczecin, Radio Zachód, Open FM, Planeta FM, Radio Zet, Radio
Kielce), internecie (serwis www.aids.gov.pl/kampanie/2009,
bannery na innych stronach), prasie, na outdoorze (168 nośników w
Warszawie, 68 w Krakowie, wkrótce również w Poznaniu) oraz w formie
materiałów BTL (plakaty, ulotki, pakiet edukacyjny z wklejoną
prezerwatywą, długopisy, kalendarze itp.).
Kreację kampanii - zaplanowanej do końca listopada - przygotowała
agencja reklamowa Martis.
Dołącz do dyskusji: 'Wróć bez HIV'