SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Wprost” można czytać na Facebooku

Tygodnik „Wprost” (AWR „Wprost”) uruchomił aplikację typu social reader, która dostępna jest na Facebooku. Umożliwia ona czytanie magazynu z poziomu portalu społecznościowego w wersji będącej dokładnym odwzorowaniem edycji papierowej.

Aplikacja powstała w oparciu o platformę Paperlit. Użytkownicy Facebooka mogą nie tylko przeglądać i czytać magazyn, ale i dzielić się wybranymi artykułami (publikować na swojej tablicy lub przesłać mailem). Tygodnik w wersji społecznościowej jest wzbogacony o linki prowadzące do treści zawartych na stronach internetowych, w ramach aplikacji dostępny jest też kanał RSS.

Dostęp do artykułów z bieżącego wydania „Wprost” jest odpłatny. Płatności działają w oparciu o wirtualną walutę Facebooka, czyli tzw. kredyty. Bieżące wydanie kosztuje 10 kredytów, czyli ok. 1  dolara. Wszystkie archiwalne numery są dostępne za darmo.

Reklamy w społecznościowej aplikacji, podobnie jak w e-wydaniach, są dokładnym odwzorowaniem reklam z wydania papierowego, a reklamodawcy nie ponoszą dodatkowych kosztów związanych z obecnością w nowym kanale dystrybucji. Istnieje jednak również możliwość sponsorowania wydania „Wprost” na Facebooku. To nowa usługa w ofercie wydawcy, wyceniana indywidualnie przez Biuro Reklamy PMPG.

Aplikacja społecznościowa „Wprost” jest dostępna pod tym adresem oraz z poziomu fanpage pisma na Facebooku.

>>> „Newsweek” zyskał dzięki Lisowi 30 proc., w dół „Przekrój” i „Wprost”

Jest to już kolejna aplikacja uruchomiona przez PMPG we współpracy z Paperlit. W oparciu o tę platformę zostały przygotowane również mobilne aplikacje „Wprost”, dwutygodnika „Bloomberg Businessweek Polska” oraz magazynu „Film”.

Dołącz do dyskusji: „Wprost” można czytać na Facebooku

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Eli Marmur
Fatalnie się czyta. Wolne skalowanie, niewygodne to. Tylko dla desperatów nowych technologii.
0 0
odpowiedź
User
Daydream
Wydanie tańsze niż wersja elektroniczna (wg ostatnich średnich kursów dolara)
0 0
odpowiedź