SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

WPP nadal z globalnym budżetem reklamowym Land Rovera

Marka Land Rover nadal będzie współpracować z należącymi do holdingu WPP Group agencjami przy swoim globalnym budżecie reklamowym.

Na początku bieżącego roku producent samochodów prowadził rozmowy z agencjami odnośnie swojego globalnego budżetu reklamowego, który obsługują Young & Rubicam, Wunderman i MindShare.

W wyniku tych dyskusji należąca do koncernu Tata Motors marka postanowiła, że należące do WPP i pracujące dla niej ww. agencje zostaną skupione w ramach grupy Team Land Rover.

W ubiegłym roku Land Rover sprzedał 32.567 nowych modeli swoich samochodów, czyli o 30 procent mniej w porównaniu z rokiem 2007 (46.552).

źródło: Brand Republic

Dołącz do dyskusji: WPP nadal z globalnym budżetem reklamowym Land Rovera

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl