WPP kupuje udziały w wietnamskiej agencji reklamowej
Brytyjski holding reklamowy WPP Group zamierza kupić mniejszościowe udziały w wietnamskiej agencji reklamowej.
W ten sposób WPP rozszerza swoją obecność na rynkach rozwijających się na kontynencie azjatyckim - informuje serwis Brand Republic.
Holding zamierza kupić 30 procent udziałów w Vietnam Advertising Company, której siedziba znajduje się w mieście Ho Chi Minh. Szczegóły finansowe transakcji nie są znane. Wiadomo jedynie, ze w walce o udziały WPP wygrał rywalizację z Omnicom Group.
Wietnam, w którym mieszka 86,1 miliona ludzi, zaczyna przynosić coraz większe dochody firmom sprzedającym dobra konsumpcyjne, jak chociażby Pepsico. W ostatnim czasie również koncern piwowarski zapowiedział, że wprowadzi na tamtejszy rynek swoją słynną markę Budweiser.
źródło: Brand Republic
Dołącz do dyskusji: WPP kupuje udziały w wietnamskiej agencji reklamowej