SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

WPP kupuje udziały w czeskiej agencji

Holding reklamowy WPP Group kupił większościowe udziały w Advertures - czołowej internetowej agencji marketingowej z Czech.

Agencja została założona przed siedmioma laty w Pradze i zatrudnia 28 osób - informuje serwis Brand Republic.

Czołowymi klientami korzystającymi z usług Advertures są czeskie Ministerstwo Spraw Zagranicznych, Clickforsky, Nokia, Sun Microsystems oraz EMC. W ubiegłym roku kalendarzowym agencja uzyskała dochód rzędu 1,5 miliona euro.

To kolejna z serii zagranicznych inwestycji holdingu, którego dyrektor wykonawczy Sir Martin Sorrell kontynuuje strategię rozwijania sieci na rynkach rozwijających się.

W ubiegłym miesiącu Enfatico - agencja stworzona przez WPP specjalnie do obsługi firmy Dell - za nieujawnioną kwotę kupiła większościowe udziały w AdPeople, duńskiej firmie dostarczającej prasowe wsparcie marketingowe dla amerykańskiego producenta komputerów.

źródło: Brand Republic

  • Więcej informacji:
  • WPP

Dołącz do dyskusji: WPP kupuje udziały w czeskiej agencji

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl