WPP kupuje udziały w czeskiej agencji
Holding reklamowy WPP Group kupił większościowe udziały w Advertures - czołowej internetowej agencji marketingowej z Czech.
Agencja została założona przed siedmioma laty w Pradze i zatrudnia 28 osób - informuje serwis Brand Republic.
Czołowymi klientami korzystającymi z usług Advertures są czeskie Ministerstwo Spraw Zagranicznych, Clickforsky, Nokia, Sun Microsystems oraz EMC. W ubiegłym roku kalendarzowym agencja uzyskała dochód rzędu 1,5 miliona euro.
To kolejna z serii zagranicznych inwestycji holdingu, którego dyrektor wykonawczy Sir Martin Sorrell kontynuuje strategię rozwijania sieci na rynkach rozwijających się.
W ubiegłym miesiącu Enfatico - agencja stworzona przez WPP specjalnie do obsługi firmy Dell - za nieujawnioną kwotę kupiła większościowe udziały w AdPeople, duńskiej firmie dostarczającej prasowe wsparcie marketingowe dla amerykańskiego producenta komputerów.
źródło: Brand Republic
Dołącz do dyskusji: WPP kupuje udziały w czeskiej agencji