Worldcom PR Group zarobiła 243 mln dolarów w 2008 roku
Worldcom PR Group osiągnęła w ubiegłym roku przychody w wysokości 243 mln dolarów. W Europie i Afryce organizacja zarobiła prawie 30 proc. więcej niż w 2007 roku.
Worldcom PR Group, organizacja zrzeszająca 31 niezależnych agencji public relations z całego świata, zanotowała w minionym roku przychody w wysokości 243 mln dolarów, czyli o 7 proc. więcej niż w 2007 roku. W Ameryce Północnej i Południowej zarobiła 145 mln dolarów, czyli tyle samo co w 2007 roku, natomiast w regionie Azji i Pacyfiku przychody wzrosły o 5 proc. - do 26 mln dolarów, a w Europie, Afryce i na Bliskim Wschodzie aż o 29 proc. - do 71 mln dolarów. - Jesteśmy bardzo usatysfakcjonowani tymi wynikami, zwłaszcza że osiągnęliśmy je w wymagających warunkach ekonomicznych - nie ukrywa Crispin Manners z europejsko-afrykańskiego oddziału organizacji.
W 2008 roku liczba klientów obsługiwanych przez Worldcom PR Group zwiększyła się o 11 proc. i wyniosła na koniec grudnia dokładnie 3597 podmiotów. Agencje zrzeszone w tej organizacji zatrudniały wtedy 2136 pracowników, z czego prawie 1200 osób w obu Amerykach, 360 w regionie Azji i Pacyfiku, a 583 w Europie, Afryce i na Bliskim Wschodzie.
Dołącz do dyskusji: Worldcom PR Group zarobiła 243 mln dolarów w 2008 roku