Worldcom PR Group wzmacnia marketing
Corinna Voss z niemieckiej agencji HBI dołączyła do zarządu Worldcom PR Group.
Voss będzie odpowiedzialna za rozwój działań marketingowych na terenie Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki (Worldcom jest reprezentowany w Polsce przez Glaubicz Garwolińska Consultants).
Worldcom PR Group, wiodąca światowa sieć niezależnych firm doradztwa PR, którą w Polsce reprezentuje Glaubicz Garwolińska Consultants, wzmocniła zarząd w regionie EMEA. Do zespołu dołączyła Corinna Voss, dyrektor generalny agencji HBI International PR & MarCom z Monachium. Voss będzie odpowiedzialna za opracowanie i wdrożenie działań marketingowych wspierających ekspansję Worldcom PR Group w Europie, na Bliskim Wschodzie i w Afryce, a także za zapewnienie w tym regionie spójnego wizerunku sieci.
Worldcom PR Group ma w tym regionie już 25 agencji. W
najbliższej przyszłości planowana jest dalsza ekspansja sieci,
zwłaszcza w szybko rozwijających się regionach Bliskiego Wschodu i
Afryki. Dlatego zarząd, pod kierownictwem Diego Biasi, zdecydował o
powiększeniu zespołu zarządzających o osobę bezpośrednio
odpowiedzialną za marketing, która usprawni proces pozyskiwania
nowych partnerów i klientów.
Niemiecka agencja HBI kieruje biurem prasowym Worldcom PR Group na
region EMEA, dlatego Voss była idealną kandydatką, aby powierzyć
jej prowadzenie działań marketingowych, równocześnie z działaniami
PR.
Worldcom PR Group ma 101 przedstawicielstw w 134 miastach na całym świecie. Grupa istnieje od 1988 r.
Dołącz do dyskusji: Worldcom PR Group wzmacnia marketing