SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

'Wolność kultury, kultura wolności' w kampanii Gdańska

Pod hasłem "Wolność kultury, kultura wolności" przebiega outdoorowa kampania promująca Gdańsk jako Europejską Stolicę Kultury 2016. W akcji wykorzystywane są layouty przygotowane przez artystów związanych z tym miastem.

Outdoorowa kampania promocyjna Gdańska opiera się na 6 layoutach przygotowanych przez artystów związanych z tym miastem, m.in. malarkę Iwonę Zając i twórcę komiksów Marka Lachowicza. Wszystkie kreacje w różny sposób przedstawiają hasło "Wolność kultury, kultura wolności", które Gdańsk wykorzystuje w staraniach o tytuł Europejskiej Stolicy Kultury 2016. Jednocześnie ten slogan wyraża wartości takie jak wolność, solidarność, dialog i społeczeństwo obywatelskie uosabiane przez to miasto.

kulturagdansk

Akcja przez cały sierpień jest prowadzona w Gdańsku i Warszawie na 100 nośnikach formatu 6x3 m udostępnionych przez firmę Cityboard Media.

Dołącz do dyskusji: 'Wolność kultury, kultura wolności' w kampanii Gdańska

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl