Wolniejszy wzrost na amerykańskim rynku reklamy zewnętrznej
III kwartał bieżącego roku przyniósł niższy w porównaniu z wcześniejszymi okresami wzrost na rynku reklamy zewnętrznej w Stanach Zjednoczonych.
W okresie lipiec - wrzesień wydatki w sektorze reklamy outdoor w USA wzrosły o 6,1 procenta w porównaniu z analogicznym okresem roku ubiegłego - informuje serwis Media Life, powołując się na dane organizacji Outdoor Advertising Association of America (OAAA).
Tymczasem w tym samym kwartale zeszłego roku wzrost wyniósł 8,6 procenta. Co więcej, dane OAAA wskazują na spadkową tendencję w całym bieżącym roku: w pierwszych trzech miesiącach wzrost wyniósł 8 procent, a w II kwartale 7,9 procenta.
Z kolei w całym poprzednim roku, podobnie jak w roku 2005, wzrost na amerykańskim rynku reklamy zewnętrznej kształtował sie na poziomie 8 procent.
źródło: Media Life
Dołącz do dyskusji: Wolniejszy wzrost na amerykańskim rynku reklamy zewnętrznej