SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

“Woli i Tysio” obniżyli widownię TVN; 3,5 mln zł z reklam

Emitowany od marca br. w TVN program “Woli i Tysio na pokładzie” śledziło 1,14 mln widzów. Stacja w czasie emisji reality-show zajęła trzecie miejsce w rynku telewizyjnym i osiągnęła słabszy wynik niż rok temu.

Format oglądać można było w poniedziałki o 22.30, tuż po show “Szymon na żywo”. Jak okazują dane Nielsen Audience Measurement przygotowane na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl, udział ośmiu odcinków programu wyniósł 11,44 proc. w grupie i 13,64 proc. w grupie 16-49. Dla porównania, rok temu w tym paśmie TVN śledziło 1,55 mln widzów, a udział stacji wynosił odpowiednio 15,53 proc. i 17,24 proc.

Program “Woli i Tysio na pokładzie” dał TVN trzecie miejsce w rynku telewizyjnym. Liderem była Dwójka z udziałem na poziomie 17 proc., która nadawała w tym czasie program “Tomasz Lis na żywo” oraz filmy fabularne. Pozycję wicelidera zajmował Polsat (16,73 proc.; filmy). Gorzej od TVN z dużych stacji wypadała tylko Jedynka (9,74 proc.; “Czas na dokument”, filmy). Z kolei w grupie komercyjnej TVN był drugi, przegrywając tylko z Polsatem (20,82 proc.).

>>> “Bitwa na głosy” straciła milion widzów

Reality-show oglądały najchętniej kobiety, osoby między 25. a 44. rokiem życia i po pięćdziesiątce, mieszkańcy średnich i dużych miast oraz osoby z wykształceniem podstawowym i średnim. Wpływy reklamowe z programu wyniosły 3,5 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

W każdym odcinku programu “Woli i Tysio na pokładzie” fotograf Marcina Tyszka i projektant mody Dawid Woliński wcielali się w przedstawicieli innego zawodu. TVN nie planuje emisji drugiej serii formatu (więcej na ten temat). Jego producentem wykonawczym była firma Rochstar.



Top 5 odcinków “Woli i Tysio na pokładzie”

  Wszyscy 4+ 16-49
Lp. Data AMR SHR % SHR %
1 07-05-2012 1 483 452 15,07% 17,48%
2 12-03-2012 1 195 963 12,53% 14,30%
3 16-04-2012 1 165 336 11,29% 14,53%
4 26-03-2012 1 157 232 10,93% 12,84%
5 19-03-2012 1 098 419 11,84% 14,34%


Oglądalność reality-show na tle konkurencji

Stacja Wszyscy 4+ 16-49
AMR SHR % SHR %
TVP2  1 688 185 17,00% 10,34%
Polsat 1 661 482 16,73% 20,82%
TVN – Woli... 1 136 695 11,44% 13,64%
TVP1 967 275 9,74% 8,86%


Profil widowni programu

    ADH % AFF
Płeć Mężczyźni 36,37% 76
Kobiety 63,63% 123
Wiek  4-9 1,07% 18
 10-15 2,21% 33
16 - 19 2,70% 49
20 - 24 5,36% 69
25 - 29 9,82% 111
30 - 34 13,17% 159
35 - 39 9,62% 130
40 - 44 9,92% 153
45 - 49 6,33% 95
50 - 54 8,26% 103
55 - 59 7,88% 101
60 23,67% 115
Wlk. miasta Wieś 28,40% 72
< 50 tys. 22,75% 97
50-100 tys. 7,21% 87
100-200 tys. 10,13% 133
> 200 tys. 31,50% 148
Zawód Top management 11,60% 118
Pracownicy średniego szczebla 22,24% 143
Pracownicy fizyczni i rolnicy 19,98% 106
Emeryci 27,61% 109
Inni 18,56% 61
Wykształcenie Podstawowe 41,30% 102
Średnie 41,86% 129
Wyższe 13,57% 93
Inne 3,28% 26

Dołącz do dyskusji: “Woli i Tysio” obniżyli widownię TVN; 3,5 mln zł z reklam

12 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
wojtek
żenujący program
0 0
odpowiedź
User
a
Zalosny TVN i jego made in gówno MISZCZAK
0 0
odpowiedź
User
Sssssss
Nic dziwnego - takiego chłamu to dawno w TV nie było. I tak dziwne, że tyle milionów go oglądało .... pewnie przez przypadek - tak jak ja. M A S A K R A.
0 0
odpowiedź