SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

“Woli i Tysio na pokładzie” nie jest hitem TVN, 1,2 mln widzów

Nowy program TVN “Woli i Tysio na pokładzie” ogląda w poniedziałkowe wieczory 1,2 mln osób - to mniej widzów niż gromadzą w tym czasie TVP2 i Polsat. Stacja wygrywa jedynie z emitującą dokumenty TVP1.

Format oglądać można w poniedziałki o 22.30, tuż po show “Szymon na żywo” (dowiedz się więcej o jego widowni). Trzy pierwsze jego odcinki zobaczyło 1,2 mln osób, co zapewniło TVN 11,74 proc. udziału w grupie 4+ - pokazują dane Nielsen Audience Measurement przygotowane na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl.

W starciu z konkurencją program “Woli i Tysio na pokładzie” daje TVN trzecie miejsce. Liderem jest tutaj Dwójka z udziałem na poziomie 18,29 proc., która nadaje “Tomasz Lis na żywo” oraz filmy fabularne. Pozycję wicelidera zajmuje Polsat (16,15 proc.; filmy). Gorzej od TVN wypada tylko Jedynka (8,39 proc.; “Czas na dokument”, filmy).

>>> “You Can Dance” stracił 500 tys. widzów

Nowy show TVN wybierają najchętniej kobiety
, osoby między 25. a 44. rokiem życia i po pięćdziesiątce, mieszkańcy średnich i dużych miast oraz osoby z wykształceniem podstawowym i średnim.


  

W każdym odcinku programu “Woli i Tysio na pokładzie” fotograf Marcina Tyszka i projektant mody Dawid Woliński wcielają się w przedstawicieli innego zawodu. Producentem wykonawczym formatu jest Rochstar.


Widownia “Woli i Tysio na pokładzie” odcinek po odcinku

Data Wszyscy 4+ 16-49
AMR SHR % SHR %
12-03-2012 1 195 963 12,53% 14,30%
19-03-2012 1 122 817 11,94% 14,46%
26-03-2012 1 162 657 10,91% 12,77%
Średnia 1 161 493 11,74% 13,76%


Oglądalność formatu na tle konkurencji

Stacja Wszyscy 4+ 16-49
AMR SHR % SHR %
TVP2 1 796 676 18,29% 11,38%
Polsat 1 586 768 16,15% 20,23%
TVN – Woli i Tysio... 1 161 493 11,74% 13,76%
TVP1 823 951 8,39% 7,80%


Profil widowni program

    ADH % AFF
Płeć Mężczyźni 37,54% 78
Kobiety 62,46% 120
Wiek  4-9 1,16% 20
 10-15 1,85% 28
16 - 19 2,69% 49
20 - 24 5,10% 66
25 - 29 9,45% 107
30 - 34 13,00% 157
35 - 39 9,96% 134
40 - 44 9,84% 152
45 - 49 5,95% 89
50 - 54 8,80% 110
55 - 59 9,02% 115
60 23,17% 112
Wlk. miasta Wieś 27,38% 70
< 50 tys. 22,70% 97
50-100 tys. 7,26% 88
100-200 tys. 10,59% 139
> 200 tys. 32,07% 150
Zawód Top management 11,90% 121
Pracownicy średniego szczebla 20,48% 132
Pracownicy fizyczni i rolnicy 20,34% 108
Emeryci 30,50% 121
Inni 16,77% 55
Wykształcenie Podstawowe 41,20% 102
Średnie 42,55% 131
Wyższe 13,24% 91
Inne 3,01% 24

Dołącz do dyskusji: “Woli i Tysio na pokładzie” nie jest hitem TVN, 1,2 mln widzów

45 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
nick
mój boże. nie jest hitem? jest szitem!
0 0
odpowiedź
User
paweł
zdejmijcie to ścierwo z anteny czym prędzej
0 0
odpowiedź
User
fotomaster
Te dwie parówki są emanacją dna w tym kraju. Gratuluje Panowie!!!
0 0
odpowiedź