Władze Warszawy szukają w przetargu domu mediowego do dwuletniej współpracy
Władze Warszawy rozpoczęły przetarg na wybór domu mediowego, który zajmie się dla nich planowaniem i zakupem mediów w ciągu najbliższych dwóch lat. Wartość budżetu wynosi blisko 2,2 mln zł netto.
Przedmiotem rozpoczętego przetargu jest realizacja działań informacyjnych miasta Warszawy w różnego rodzaju mediach: w gazetach, internecie, radiu, na billboardach, słupach ogłoszeniowych i stołecznych środkach komunikacji miejskiej. Współpraca dotyczy planowania i zakupu mediów.
Przetarg podzielono na cztery części, co oznacza, że mogą zostać w nim wybrane cztery różne firmy: domy mediowe lub właściciele tych mediów, których dana część przetargu dotyczy.
Pierwsza część dotyczy planowania i zakupu powierzchni reklamowych i czasu antenowego w gazetach, radiu i w internecie. Budżet na te działania wynosi 1,3 mln zł. Druga część obejmuje działania reklamowe na billboardach - wartość środków na ten cel to 276,4 tys. zł.
Trzecia część to działania informacyjne z wykorzystaniem różnych powierzchni reklamowych w środkach komunikacji miejskiej w stolicy – na nie władze Warszawy wyłożą ponad 439 tys. zł. Ostatnia część dotyczy reklamy na słupach ogłoszeniowych na terenie Warszawy - na nie miasto przeznaczy 146,3 tys. zł.
Wybrana firma bądź firmy będą pracować dla władz miasta do połowy grudnia 2018 roku. Przetarg trwa do 28 grudnia br.
Dołącz do dyskusji: Władze Warszawy szukają w przetargu domu mediowego do dwuletniej współpracy