SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Wiśniewski ciągnie tvn w dół

Coraz słabsze wyniki oglądalności programu Michała Wiśniewskiego "Jestem, jaki jestem"

Druga edycja show programu Michała Wiśniewskiego "Jestem, jaki jestem" nie jest hitem. Jak wynika z  danych AGB Polska po początkowym niezłym starcie, kiedy pierwszy program obejrzało 3 221 036 i drugim programie, gdy Wiśniewski gościł Leppera (4 888 069 widzów), oglądalność zaczęła drastycznie spadać osiągając w ostatnią sobotę 1,6 mln widzów i tylko 10,6% udziału w rynku.

Daty AMR AMR % SHR %
2004-03-06 3 221 036 8,89% 19,92%
2004-03-14 4 888 069 13,49% 29,83%
2004-03-20 2 113 216 5,83% 13,21%
2004-03-27 2 060 018 5,68% 12,73%
2004-04-03 1 617 012 4,46% 10,57%
  2 769 306 7,64% 17,31%

Telewizja tvn wprowadzając w marcu drugą edycje programu z Michałem Wiśniewskim, miała nadzieję, że uda się powtórzyć sukces sprzed roku. Emitowane wówczas relacje z życia Wiśniewskiego oglądało średnio 2,9 mln widzów.

Oto porównanie struktury widzów obu edycji.
    2004 2003
Comp   ADH % ADH %
Płeć Mężczyźni 42,20% 38,00%
  Kobiety 57,80% 62,00%
Wiek  4 - 9  4,10% 3,40%
   10 - 15 6,90% 7,70%
  16 - 19 4,10% 7,00%
  20 - 24 5,20% 7,60%
  25 - 29 7,70% 10,10%
  30 - 34 8,10% 8,10%
  35 - 39 6,90% 7,40%
  40 - 44 8,20% 9,00%
  45 - 49 10,20% 12,60%
  50 - 54 11,90% 9,40%
  55 - 59 8,00% 6,00%
  60+ 18,90% 11,70%
Wlk. Miasta Wieś 30,00% 25,20%
  < 50 tys. 24,10% 25,10%
  50-100 tys. 9,50% 11,20%
  100-200 tys. 9,60% 10,70%
  > 200 tys. 26,80% 27,80%
Zawód Top management 7,30% 7,30%
  Medium level 15,10% 17,50%
  Robotnicy i rolnicy 15,80% 15,10%
  Emeryci 30,90% 23,50%
  Inni 30,90% 36,60%
Wykształcenie Podstawowe 50,80% 50,20%
  Średnie 29,40% 31,70%
  Wyższe 8,80% 7,00%
  Inne 11,00% 11,10%

Dołącz do dyskusji: Wiśniewski ciągnie tvn w dół

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl