Wirtualny wykład reklamuje odświeżony R20 (wideo)
Rozpoczęła się kampania reklamująca relaunch napoju R20. Akcja obejmująca telewizję i outdoor jest skierowana do młodych mężczyzn.
Kampania reklamująca R20 pokazuje, jak nudny wykład zamienia się dzięki temu napojowi w fascynujący świat wirtualny. Akcja promuje przeprowadzony w kwietniu relaunch tej marki, w ramach którego odświeżono jej identyfikację wizualną i wprowadzono dwa nowe smaki. Przekaz reklamowy jest skierowany do młodych mężczyzn grających w gry komputerowe i często korzystających z internetu.
Akcja od początku czerwca jest prowadzona na outdoorze (550 citylightów w pobliżu szkół wyższych, pubów, klubów i kawiarni, kin, akademików oraz centrów rozrywkowych w ośmiu największych miastach), a od 8 czerwca obejmuje telewizję (m.in. Polsat, Polsat2, Polsat Sport, TV4, Discovery, 4FunTV, AXN, AXN Crime, AXN SciFi).
Kreację miesięcznej kampanii przygotowała agencja reklamowa Made In Mind, efekty 3D w spocie wyprodukowało studio Packshot, natomiast media zaplanował i zakupił dom mediowy Mindshare.
Dołącz do dyskusji: Wirtualny wykład reklamuje odświeżony R20 (wideo)