Wirtualnemedia.pl numerem 1!
Wirtualnemedia.pl liderem wśród internetowych serwisów o mediach, reklamie i telekomunikacji!!!
Wortal Wirtualnemedia.pl znalazł się na pierwszym miejscu wśród polskich serwisów internetowych poświęconych tematyce mediów, reklamy, internetu i telekomunikacji - wynika z najnowszych wyników standardu badania polskiego internetu Megapanel PBI / Gemius, opublikowanych 11 stycznia 2005 roku.
Jak wynika z danych za pażdziernik 2004, serwis Wirtualnemedia.pl odwiedziło 101027 użytkowników (real users) a liczba odsłon wyniosła 1234758. Jest to najlepszy wynik w ponad trzyletniej historii istnienia wortalu Wirtualnemedia.pl.
- Bardzo się cieszymy z osiągniętego wyniku. Już niebawem udostępni naszym czytelnikom szereg nowych usług, co powinno przyczynić się do dalszego wzrostu oglądalności wortalu Wirtualnemedia.pl - powiedział Marcin Szumichora, redaktor naczelny wortalu Wirtualnemedia.pl.
Badanie Megapanel PBI/Gemius - tworzące standard pomiaru oglądalności witryn i aplikacji internetowych, z których korzystają polscy użytkownicy sieci - zostało zainicjowane przez największe podmioty rynku interaktywnego w Polsce w celu zapewnienia stabilnego rozwoju internetu i rynku reklamy internetowej w Polsce.
Celem badania jest poznanie liczby i profilu demograficznego użytkowników internetu oraz sposobu, w jaki internauci korzystają z sieci. Wyniki badania umożliwiają porównywanie popularności witryn i aplikacji internetowych oraz oszacowanie ich potencjału reklamowego przy pomocy precyzyjnie zdefiniowanych wskaźników. Badaniem objętych jest obecnie wiele tysięcy witryn, zarówno polskich jak i zagranicznych.
Badanie Megapanel PBI/Gemius opiera się na unikalnej na skalę światową metodologii, łączącej właściwości badania typu user-centric (badanie panelowe) z badaniem typu site-centric (badanie gemiusTraffic). Podstawowym źródłem informacji o odwiedzanych witrynach, używanych aplikacjach oraz czasie korzystania z internetu w badaniu Megapanel PBI/Gemius jest kilkunastotysięczny panel użytkowników internetu, stanowiący miniaturę polskiej społeczności internautów. Skład panelu jest dopasowywany do struktury demograficznej polskich użytkowników internetu, pochodzącej z sondażowego badania strukturalnego NetTrack, prowadzonego przez SMG/KRC Media Poland. Wyniki badania panelowego są uzupełniane danymi z badania site-centric. Połączenie obu typów badań umożliwia pełną prezentację informacji o ruchu internetowym oraz o profilach społeczno-demograficzych internautów na analizowanych serwisach.
Dołącz do dyskusji: Wirtualnemedia.pl numerem 1!