Wirtualna Polska wprowadza e-mailingi targetowane behawioralnie
Wirtualna Polska wprowadza do swojej oferty reklamowej e-mailingi targetowane behawioralnie. Pozwala to reklamodawcom dotrzeć z przekazami do określonej grupy docelowej.
W ramach wprowadzonego przez Wirtualną Polskę mailingowego targetowania behawioralnego internautów podzielono na profile dotyczące konkretnych branż, usług czy produktów (np. "Właściciele małych firm", "Planujący zakup nieruchomości", "Automaniacy", "Uprawiający aktywnie sport") określone na podstawie szczegółowej analizy zachowania tych użytkowników w serwisach WP. Ponadto reklamodawcy mogą tworzyć indywidualne grupy behawioralne na podstawie własnych kryteriów. Dzięki temu e-maile reklamowe trafiają do odbiorów o określonych zainteresowaniach.
Nowy system jest zintegrowany z działającym w portalu od kilku lat targetowaniem behawioralnym reklam displayowych, przez co reklamodawcy mogą dotrzeć z przekazem displayowym do osób, które widziały dany e-mailing i odwrotnie. Jednocześnie Wirtualna Polska obniża ceny najpopularniejszych pakietów behawioralnych reklamy displayowej. - Od wprowadzenia tej usługi obserwujemy stały wzrost zainteresowania nią, a teraz chcemy uczynić tę ofertę jeszcze bardziej atrakcyjną - uzasadnia Ewa Sadowska, account manager w biurze reklamy WP.
Dołącz do dyskusji: Wirtualna Polska wprowadza e-mailingi targetowane behawioralnie