SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Winter Pass” nowym programem Eurosportu i Playera

23 listopada w Eurosporcie i na platformie Player (TVN Grupa Discovery) zadebiutuje międzynarodowy program „Winter Pass” o sportach zimowych. Przed zimowymi igrzyskami olimpijskimi nadawca będzie też pokazywał cykle „Essential Olympic Stories” i „Athletes to Watch”.

W „Winter Pass” brytyjski prezenter Radzi Chinyanganya zabierze widzów na najistotniejsze wydarzenia zimowego sezonu sportowego: Turniej Czterech Skoczni w skokach narciarskich, zawody alpejskiego Pucharu Świata w Saint-Moritz czy tor łyżwiarski w Heerenveen.

Program składa się z 10 odcinków, pierwszy zostanie pokazany 23 listopada. Będzie pokazywany w Eurosporcie i dostępny na platformie Player (w pakiecie „Eurosport+Player").

W najbliższych tygodniach wystartuje także nowy cykl „Essential Olympic Stories powered by Bridgestone”, w którym przedstawione zostaną sylwetki legend sportów zimowych, m.in. Hermanna Maiera, Mattiego Nykaenena, czy Stevena Bradbury'ego. Z kolei program „Athletes to Watch” pokaże sportowców, których ambicją jest sięgnięcie po olimpijskie laury.

Discovery szykuje się na skoki narciarskie i zimowe igrzyska

W pierwszej połowie października Discovery ogłosiło, że przedłużyło do końca sezonu 2025/26 umowę dotyczącą transmisji m.in. z Pucharu Świata w skokach i innych dyscyplinach narciarskich. Nadawca nie udzielił sublicencji Telewizji Polskiej do pokazywania zawodów w kanale otwartym, będzie transmitował konkursy w głównym TVN.

Koncern ma też prawa do transmisji w 50 krajach Europy igrzysk olimpijskich w latach 2018-2024 kupiło w połowie 2015 roku, kupił je w 2015 roku za 1,3 mld euro.

Przy pokazywaniu najbliższych zimowych igrzysk, które odbędą się w lutym 2022 roku w Pekinie, Discovery zamierza wykorzystać nowe rozwiązania technologiczne.

- Zrobimy co w naszej mocy, aby zabrać naszych widzów w pasjonującą podróż do Pekinu! Podczas zbliżających się igrzysk zaprezentujemy kolejne innowacje w studiu Cube, które zawsze - podczas turniejów tenisowego Wielkiego Szlema, czy igrzysk w Tokio - budzi bardzo pozytywne reakcje wśród widzów i sportowców - podkreśla Dorota Żurkowska, członek zarządu TVN Grupa Discovery i szefowa Eurosportu w Polsce.

- Połączenie doświadczenia w zakresie transmisji sportowych z umiejętnością opowiadania pasjonujących historii to nasz wyróżnik. To dlatego platformy Discovery są idealnym miejscem do śledzenia drogi do Pekinu. Zarówno igrzyska w Pyeongchang, jak i w Tokio udowodniły, że sukcesy lokalnych sportowców przekładają się na rekordowe wyniki oglądalności. Na wielu naszych rynkach sporty zimowe są niezwykle ważne, więc spodziewamy się znakomitych rezultatów tej zimy - dodaje Andrew Georgiou, szef pionu sportowego w Discovery.

Dołącz do dyskusji: „Winter Pass” nowym programem Eurosportu i Playera

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl