SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Wielka akcja tygodnika "Wprost"

"2000 biletów lotniczych dla prenumeratorów"

Dzisiaj rusza wielka akcja promocyjna skierowana do czytelników tygodnika Wprost. 2000 osób, które zaprenumerują na rok tygodnik Wprost otrzyma bilet lotniczy Sky Europe.

Akcja prenumeraty potrwa miesiąc: od 14.03 do 17.04.2005.

Nagrodę w postaci biletu lotniczego, prenumerator będzie mógł zrealizować do końca 2005 roku, wybierając lot do jednego z dziesięciu miast w Europie: Amsterdam, Barcelona, Bratysława, Kraków, Londyn, Manchester, Mediolan, Paryż, Rzym, Warszawa.

Akcję wspiera ogólnopolska kampania o wartości ponad 1 mln złotych:
- outdoor: billboardy i citylighty
- stacje radiowe: RMF FM, Radio ZET, Polskie Radio
- internet: Onet.pl, Wirtualna Polska, Gazeta.pl, Interia.pl, i inne
- prasa: miesięcznik PANI, WiK, Business Week

Kreację kampanii przygotowała agencja "Believe"; media zaplanował dom mediowy  "Mind Share". 
Obecnie tygodnik "Wprost" ma ponad 15 000 prenumeratorów (dane wg ZKDP za rok 2004).

Dołącz do dyskusji: Wielka akcja tygodnika "Wprost"

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl